fredag 26. februar 2016

Litt ditt og litt datt og litt hips om haps

Endelig har jeg fått tak i medisinen som Solstrålen begynte å snakke om i forrige uke! Apoteket hadde fått de inn når jeg var der i formiddag, da ble jeg veldig glad! Får bare virkelig håpe at disse kan hjelpe meg! For 28piller måtte jeg ut med 249,- men om det virker på meg får prisen heller bare være, om nettene blir bedre med dette er det absolutt verdt det! Nå gleder jeg meg litt til jeg skal legge meg i kveld, synd klokken ikke er mer enn ti over fem nå da:p

Natten i natt var helt skrekkelig, jeg klarte ikke å gå og legge meg i går kveld så jeg ble sittende oppe til godt over 02.00... jeg klarte ikke å legge meg, hodet var for fullt og angsten for stillheten tok litt overhånd. Det gikk nok en stund før jeg sovnet når jeg først kom meg i seng men allerede i 8-tiden var jeg våken igjen, så det ble ikke akkurat så mange timer med søvn... 

Jeg klarte å ringe til legesenteret for å se om jeg kunne få en hastetime hos Solstrålen. Håpet var jo å få en liten minitime hos henne slik at jeg kunne få et ekstra push til å holde hodet over vannet resten av uken. Det hadde vært greit for det har skjedd noe fryktelig trasig og utgjort, alt var min feil da men likevel hadde jeg hatt godt av å bli dratt litt i ørene av Solstrålen... Men damen i den andre enden av telefonen kunne fortelle at Solstrålen ikke var på jobb i dag. Heldigvis var jeg lur og spurte om hun var på jobb før jeg i det hele tatt sa hva det gjaldt eller hvem jeg var, da slapp jeg unna alle spørsmålene... 

Jaja, heldigvis er det helg nå da! Tror jeg stort sett kommer til å tilbringe den i sofaen under et par lag med ulltepper og selvfølgelig med strikketøyet! Dette er forresten vinterens siste helg, på tirsdag er det årets første vårdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar