tirsdag 2. februar 2016

Frivillighet og garnkjøp

Shit altså! jeg fikk en melding fra en som jobber der jeg er frivillig, det er flere som har fri i morgen så det virket nesten som om personen gav MEG ansvaret for aktivitetene i morgen! Frivillige skal ikke dekke opp for ansatte som er borte, de er i tillegg til ansatte og skal heller ikke ha noe ansvar! jeg sa at jeg skulle komme men nå vet jeg ikke om jeg klarer det, følte plutselig at klumpen i halsen vokste mye og presset på meg ble veldig stort og jeg takler rett og slett ikke mer akkurat nå... hadde vært annerledes (sannsynligvis) om personen hadde ringt og informert meg slik at vi kunne ha pratet og ikke tekstet. Men jeg får sove på det og så se an formen og hvor presset jeg føler meg når jeg våkner... kanskje blir beina så tunge og skrittene så lange at jeg ikke kommer meg ut av døren... men forhåpentligvis vil jeg klare å overvinne angsten og gå!

Dagen har vært langt ifra god men jeg har gjort noe kjekt likevel. Jeg har nemlig kjøpt garn til en marius-genser som skal bli min!:D har en tradisjonell en i de orginale fargene men den er litt stor, så nå skal jeg strikke en med rundfelling. Den jeg har er strikket av en annen strikkegal dame og det er jeg veldig glad for men det er jo også litt gøyt å gå i egenproduserte klær!:D
Gleder meg veldig til å se hvordan det blir, det er nemlig langt ifra tradisjonelle farger jeg har valgt!:D Satser på å felle av det pågående prosjektet i morgen, har nemlig min genser som et mål for jeg begynner å bli litt lei det jeg strikker på nå:p

Nå ble tven slått av og radioen på, er veldig sliten så jeg har planer om å legge meg tidlig i kveld. I tillegg er det jo ikke noe gøyt å se på på tv, de tullete canal digital-eierne klarer jo ikke å lage en avtale med tvNorge og discovery (eller noe sånt) så jeg har mistet flere av fav.kanalene mine:´( Så kanskje det blir litt lettere å legge seg tidligere da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar