torsdag 4. februar 2016

Tur og angst for steder

Det ble ikke tur i skogen i dag slik jeg hadde planlagt. Tiden gikk nemlig litt for fort og klokken var litt for mye når jeg endelig kom meg ut av huset. Men sånn blir det når kameraet må lades og jeg plutselig kommer på at jeg må ha boller med!:p

Istedenfor å gå i skogen gikk jeg ved sjøen, møtte på svanene men siden jeg ikke hadde mat med meg var de ikke så interesserte i å bli værende. Det var nysnø og flere steder var det ingen som hadde gått, derfor gikk jeg og vasset i deilig puddersnø. Faktisk ble jeg veldig fristet til å legge meg ned og bare base litt, hihi! Så gikk jeg langs stranden og så på alt som lå i vannkanten, hadde håpet på en skattekiste eller to med litt penger i men fant ingen. Derimot lå det masse vakre steiner der!


Her er en av steinene jeg fant, nesten helt firkantet:p

Etter turen dro jeg i middagsbesøk, selvfølgelig måtte det være på det stedet (som er stedet jeg vokste opp). Har faktisk ikke vært der siden i november eller noe sånt, det er veldig, veldig deilig å ikke måtte bo der lengre! Jeg savner det ikke et eneste lite sekund! (isåfall er det bare de nærmeste naboene vi hadde!) Besøket var koselig det men kampen på innsiden var ikke like koselig... Jeg hadde det veldig tøft når jeg satt der, ikke hadde jeg strikketøy med meg heller og dermed ikke så mye som kunne avlede meg. Når jeg skulle hjem kom jo ikke bussen... jeg kjente panikken bare vokse og vokse, det var ikke så veldig greit å bli stående på busstoppet, jeg ville hjem! Tanken på å gå videre til en terminal var der men jeg orket ikke tanken på å bevege meg nedover mot den, gå tilbake til de jeg hadde vært hos kunne jeg også gjøre, men bilen var ikke hjemme så det hadde ikke hjulpet så veldig. Dessuten, bussen hadde helt sikkert kommet i det jeg hadde vært akkurat litt for langt unna til å snu og løpe mot den. Jeg fikk iallfall litt ekstra frisk luft da, noe positivt oppi det hele! Heldigvis slapp jeg å bli stående helt til neste buss som skulle komme 30min senere, bussen var "bare" 17minutter forsinket. Kom meg hjem til slutt da!

Nå skal jeg se på "Criminal Minds" og så får jeg se hva resten av kvelden bringer, vet ikke om jeg kommer til å klare å legge meg så fort. Har litt for mye tanker i hodet så det kan bli en lang natt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar