torsdag 9. august 2018

En nattevakt-engel!

De tre siste kveldene, inkludert i kveld, har jeg hatt en helt fantastisk nattevakt som har kommet innom for å hilse på! Ekstra koselig var det i går kveld og nå i sted, for da satte hun seg ned og pratet med meg en god stund! Det er så godt med sånne engler som viser litt ekstra omsorg på runden!<3

Ellers har denne dagen vært lang men også innholdsrik og gøy! Men samtidig er jeg så innmari lei av å være her nå! Jeg vil hjem til min egen leilighet og ikke minst min egen seng! Og så er jeg veldig klar for at hverdagen kan begynne igjen! Til uken er det heldigvis både tid for yoga og time hos Humlen!

Men nå skal jeg rett og slett gå og legge meg! I morgen det utskrivnings-samtale, fysio-damen snakket om at hun kanskje skulle være med på den men for min del kan hun bare droppe det, jeg vil mye heller snakke med legen alene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar