søndag 12. august 2018

Totalt forvirret!

Sukk! Det er så hinsides deilig og endelig være hjemme igjen altså! 
Jeg var totalt forvirret de første sekundene etter å ha våknet av alarmen som ulte! Klokken var mye og jeg skjønte virkelig ingenting! Hvorfor hadde ingen vekket meg? nå rakk jeg jo ikke frokosten jo! men så gikk det opp for meg at jeg var jo kommet hjem og hadde sovet i min egen deilige og gode seng i natt! hahahaha! Og i natt så sov jeg faktisk veldig godt!

Og så er det ekstra godt at hverdagen starter igjen allerede i morgen!

Nå må jeg scanne litt kvitteringer og søke om dekning av reiseutgifter og hotellovernattinger! ååh, som jeg hater det skjemaet! Det hadde holdt med å sende inn kvitteringer og bekreftelse på opphold! men neida, det er masse man må svare på og man må til og med begrunne hvorfor man har valgt et sted utenfor helseregionen man bor i! Tromsø-turen fikk jeg bare delvis dekket, jeg skrev feil og sendte mail om det med en gang jeg oppdaget det! Men det hjalp ikke, så jeg fikk ikke alt dekket... Så nå må jeg virkelig ha tungen rett i munnen når jeg gjør det! Wish me luck!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar