søndag 5. august 2018

Ingenting som skjer

Sukk! Det er så mye jeg har lyst til å finne på i dag! Ute skinner solen fra skyfri himmel, det er varmt og deilig, fuglene kvitrer og synger, det er akkurat som om de ber meg om å komme ut til dem! Kameraet mitt vil også gjerne bli brukt sånn at jeg ikke har dratt det med meg helt unødvendig! Men jeg tørr på en måte ikke å gå ut fordi jeg er redd de som er i teamet mitt vil tolke en tur ut som om at jeg har energi til å gjøre noe etter en fullstappet uke... Humlen og jeg snakket om at jeg på en måte er for flink til å ta vare på meg selv, for de som jobb her ser ikke hvor sliten jeg er nettopp fordi jeg har så mange teknikker til å hente meg inn igjen og sånt.

Ikke er det særlig gøyt å være her i helgene heller! Det skjer jo absolutt ingen verdens ting! Måltidene er også bare teite, middagen får vi nemlig allerede 12.30... altså, dette er et sykehus, IKKE ET SYKEHJEM! Her det folk i alle aldre, fra 16 år og oppover, da kunne vi hatt normale middagstider i helgene også!

Jaja, heldigvis har jeg TV på rommet, uten det hadde jeg vært fullstendig lost her altså! Nå er det straks middag, jeg lurer veldig på hva jeg vil få i dag! Tror kanskje jeg må gå ut en tur litt senere i dag, jeg trenger jo ikke å fortelle hva jeg har gjort! Og får jeg spørsmål om det så trenger jeg jo ikke å si alt, hvite løgner er fullt lovlig!😇

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar