søndag 26. august 2018

To år!

Nå er det faktisk to år siden Solstrålen sluttet som fastlege! Hvor har de to årene egentlig blitt av? I fjor på denne dagen skrev jeg at jeg ennå ikke hadde havnet i samme kassakø som henne på butikken, det har jeg for såvidt ikke fremdeles da. Men jeg har jo faktisk møtt på henne! Den første gangen gikk vi og handlet begge to, men jeg ble så paff at jeg ikke ante hva jeg skulle si og dermed ble det ikke mer ett hei fra oss begge. Gang nummer to var vi på julemarkedet og da ble jeg heldigvis ikke like paff og målløs, så det endte opp med en veldig koselig prat som jeg satte stor pris på! Jeg har forresten sett henne flere ganger, men da har jeg som regel sittet ombord i en buss og hun har kommet kjørende i motsatt retning. Men forhåpentligvis dukker vi opp på samme plass til samme tid igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar