mandag 13. august 2018

Tilbake på yogamatten

Endelig kunne jeg gå på yoga hos Sommerfuglen igjen!
Timen var helt fantastisk deilig og når jeg lå på matten kjente jeg at dette var noe jeg virkelig har savnet! Yoga i en sykehus-seng er liksom ikke helt det samme som yoga hos Sommerfuglen!

Tidligere i dag var jeg innom Englene, jeg hadde nemlig håpet på å kunne få epikrisen men den var ikke kommet... Sånn jeg forstod det så skulle den sendes via nettet i et eller annet journalsystem, og derfor hadde jeg regnet med at Langbein allerede hadde fått det! Men neida, Engelen jeg snakket med kunne fortelle at det faktisk kan ta opptil en uke før det kommer! Jaja, kanskje Langbein har fått den neste mandag, da skal jeg nemlig til han i håp om at han vil skjære litt i meg! (har en føflekk jeg vil ha vekk)

Nå derimot skal jeg se ferdig krimmen på TV2 og så skal jeg krype oppi den myke, gode sengen min! I morgen er det både strikkekafe og time hos Humlisen igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar