fredag 24. august 2018

Fredag - yoga og cola!

Endelig fredag folkens! Det er jeg veldig glad for! Uken har vært fryktelig lang, selv om den stort sett bare har inneholdt gode ting da. Men jeg er sliten, jeg har fremdeles ikke kommet ovenpå igjen og i morgen er det to uker siden jeg kom hjem. Det er kjipt, kjedelig og teit! Men samtidig så er det ikke noe annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp og prøve å ikke gjøre for mye i mellomtiden! Akkurat det er lettere sagt enn gjort da, likevel må jeg jo prøve! dessverre gikk jeg på en smell i dag, så jeg sliter litt med andre ord!

Men ettermiddagen ble iallfall brukt til noe veldig fornuftig, nemlig yoga hos Sommerfuglen! vi var en god gjeng som trosset regn og kom, for ingenting er som å starte helgen med en time på matten hos henne altså! Nå går det i krim på tv2, colaen har jeg allerede drukket opp men heldigvis har jeg litt lakris igjen da:p 

I morgen har jeg store planer om å komme meg til en strikkebutikk! Jeg klør i fingrene etter å begynne på et nytt prosjekt! Egentlig har jeg flust av de her hjemme som jeg egentlig burde gjøre ferdig, men det hjelper liksom ikke! Så jeg har allerede pønsket ut hva jeg skal strikke, nemlig en barnegenser som strikkes oven ifra og ned! det har jeg aldri gjort før! Men jeg sier som Pippi Langstrømpe - Det har jeg aldri prøvd før, så det tror jeg sikkert at jeg kan klare!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar