torsdag 30. august 2018

Litt bedre!

Puuh! heldigvis er iallfall formen min litt bedre i dag enn i går, og det er bra! Det er nemlig dørgendes kjedelig å være syk! I dag har jeg klart å holde meg våken, og det uten problem, jeg har klart å vaske opp og ta en tur på butikken uten å bli helt ødelagt! Så nå er det bare pusten, som vanlig, som sliter, men den kommer seg nok etterhvert den og! Energinivået har dessverre ikke hatt godt av å bli syk, eller, på en måte kanskje i og med at jeg har vært nødt til å holde meg rolig da!

Nå skal jeg finne strikketøyet igjen, for første gang siden søndag, og det er et godt friskhetstegn! I morgen skal jeg på garnbutikken og kjøpe mer garn til et litt hasteprosjekt! Jeg har nemlig nettopp fått vite at det er en prinsesse på vei hos en jeg hadde mye med å gjøre når hun var liten, faktisk ganske snart, så da må det jo strikkes noe mykt og deilig!<3 Forhåpentligvis er jeg også frisk nok til å ta turen på ukens deiligste yogatime hos Sommerfuglen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar