fredag 17. august 2018

Velkommen!

Det er endelig helg! Jeg har egentlig lengtet etter denne helgen i flere uker allerede og nå er den her!


Dagen i dag har blitt brukt til fornuftige ting, til tross for stor mangel på energi da. Timen hos Rosen var smertefull men også veldig god! Den ene skulderen min fikk gjennomgå på rehabiliteringen og har vært vond siden, i tillegg har jeg nok vært litt mer forknytt enn vanlig i resten av kroppen, så jeg hadde litt av hvert til Rosen som hun kunne jobbe med! 

Ettermiddagen gikk til yoga hos Sommerfuglen! Der var vi en hel gjeng samlet, utrolig nok var jeg den nest siste som dukket opp, vanligvis pleier jeg å være en av de første som dukker opp, ja, noen ganger til og med før Sommerfuglen:p Men først eller nest sist, samme det! Timen var nemlig helt fantastisk, som vanlig!

Hva helgen skal brukes til vet jeg ikke helt ennå, jeg regner med at behandlingen hos Rosen gir meg en eller annen form for behandlingsreaksjon! Er jeg veldig heldig får jeg en super natt, men det er ikke alltid det blir sånn, likevel satser jeg på at det er tilfellet denne gangen! Eller, en ting jeg har store planer om å gjøre er å gå på fjellet mitt! Jeg har nemlig ikke vært der i august og siden værmeldingen ikke er den beste fremover gjelder det å benytte seg av dagene som etter planen skal være fine! Så får jeg se om det skjer søndag, mandag eller tirsdag! 

Nå derimot skal jeg spise kvelds, kanskje drikke litt cola, glo litt på TV og så legge meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar