tirsdag 7. august 2018

Godt å få ting oppklart!

Før helgen pratet jeg jo med Humlen, hun kunne fortelle meg litt av hvert som jeg reagerte litt på. Det hun fortalte gjorde at jeg følte litt at det var en her på rehabiliteringsstedet hadde gått bak min rygg! Så i går bad jeg om å få prate med henne og i dag hadde hun laget plass til meg i avtaleboken hennes. Vi hadde en veldig god, lang og ikke minst koselig prat! Hun var veldig lei seg for det hun hadde gjort og beklaget veldig! Hun har lært og jeg tror ikke hun kommer til å gjøre det samme med det første igjen altså! Jeg fikk også grått litt, eller, faktisk ganske mye, men det var samtidig veldig godt for demningen hadde nådd sine grenser og i dag så bristet den rett og slett!

Ellers går nå dagene så som så, jeg kjenner at aktivitetsnivået forrige uke har satt meg litt ut av spill nå! Det har rett og slett vært alt for mye, både for beina og for resten av kroppen! Men jeg har også hatt det både greit og gøyt og morsomt og koselig og ja, gørrkjedelig! Det er nemlig ikke bare, bare å være på et rehabiliteringssted altså!

Men nå skal jeg finne meg noe godis og knaske på! for det er lov, jeg er jo tross alt på ferie! Hihihi:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar