fredag 31. august 2018

Fantastisk med helg!

Sukk! det er så deilig med helg altså!


Min fredag har vært ganske så aktiv, jeg møtte en tidligere nabo for en shoppingtur! Hun skal bli mormor og da må det jo handles litt! I tillegg handlet jeg garn sånn at jeg kan strikke til den lille!😍 Det var en veldig koselig tur, spesielt siden solen skinte så vakkert! Og noe av det beste med hele turen var å få skikkelig frisk luft og føle at formen er god igjen! Det har jo ikke vært så mye av det denne uken egentlig, en rusletur på butikken er jo ikke så veldig lang! Vel hjemme igjen var det egentlig bare til å skifte, spise, strikke litt og så ruse avgårde til Sommerfuglen for en herlig yogatime!

Nå er det kvelds, litt mer gloing på TV`en og strikking. Har lyst til å begynne på babyprosjektet men jeg har ikke rett pinnetykkelse, så da blir det opp-ned-genseren istedenfor:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar