fredag 3. august 2018

På nett med Macen!

Da har jeg endelig klart å komme meg på nett med Macen også! Å bare bruke telefonen i flere dager er ikke like gøyt altså, det er nemlig ikke så veldig lett å blogge via den!

Uken har vært fryktelig lang og slitsom! Men den har også vært litt morsom da! I dag fikk jeg faktisk prøve en grådig kul sykkel, en sitte-trehjuling med hjelpemotor! Idrettspedagogen tok meg med ut på en fantastisk tur, jeg suste avgårde i 25km/t på det meste, og ja, jeg hadde hjelm altså! I tillegg har jeg fått kost meg masse, masse ute! det er nemlig et veldig vakkert område her og det er flust av steder man kan være i fred om man vil det!

Ellers har jeg pratet med Humlen i dag, det var veldig, veldig godt! Det er nemlig ikke bare bare og skulle åpne seg for fremmede folk jeg knapt har snakket med! De vet veldig mye om meg på grunn av en veldig god henvisning, men likevel er det veldig vanskelig! I tillegg har jeg en sterk følelse av at de mener jeg er FOR frisk til egentlig å være her, iallfall noen av de som er i teamet mitt...

De to neste dagene er heldigvis helt frie for avtaler, noe jeg er GRÅDIG GLAD for altså! det eneste som står på timeplanen er måltid, men de er heldigvis frivillige! Neste uke inneholder flere dager med tre aktiviteter som innebærer trening, DET kjenner jeg at jeg ikke er så begeistret over... Så det har jeg store planer om å ta opp på mandag, jeg kan ikke ha fysio, gruppetrening og idrettspedagog på en og samme dag!

Nå skal jeg ut på allrommet og hente sjokolademelken min som står i kjøleskapet der! Det aller beste hadde vært om vi hadde hatt kjøleskap på rommene, for da hadde vi sluppet å gå frem og tilbake vi som har ting stående kaldt der!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar