tirsdag 21. august 2018

Oh my gosh!

Oh my gosh! den derre utmattelsen som henger over meg er til å bli fullstendig sprø av! Det er som om kroppen min bare kobler helt ut og sovner av seg selv! I sted sovnet jeg på grunn av dette, delvis planlagt da jeg satte på en alarm men det var ikke nødvendigvis for å sovne men for å hvile. Resultatet ble at jeg bråvåknet 20min senere av telefonen sang om at det var på tide at jeg måtte stå opp. Heldigvis klarte jeg å våkne og ikke sovne igjen, og det var bra!


Dagen i dag har vært så som så, strikkeklubben var helt okay, men det var kun fordi strikkeguruen min dukket opp!:D Når jeg dro derfra stakk jeg opp til Englene igjen for å spørre om epikrisen fra rehabiliteringen men den nestkommanderende Engelen kunne fortelle at det fremdeles ikke er kommet noe derfra. Det er litt dumt, spesielt om Humlen ikke har fått den! Vi skal nemlig på møte med NAV-damen på mandag og jeg syns det hadde vært innmari greit at vi både kunne ha lest igjennom den og eventuelt pratet om det som står der. Men Humlen skal i teorien få den i posten, så det kan jo hende den kommer til henne i løpet av de neste dagene!

Nå tror jeg at jeg rett og slett skal tusle bort på butikken og kjøpe is! det har jeg nemlig veldig lyst på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar