mandag 20. august 2018

Jeg kom meg til topps!

Uken startet faktisk med en fjelltur! Jeg bestemte meg når jeg skulle legge meg i går kveld at i morgen skal jeg på tur okke som! og sånn gikk det, heldigvis! Siden jeg også skulle til Langbein måtte det times og jeg måtte stå opp ganske kjapt etter å ha våknet! Så allerede 10.18 guffet jeg opp skuteren og kjørte avgårde, elleve minutter senere parkerte jeg skuteren og la i vei. 

Det var helt fantastisk å lukke porten bak meg og være inne i skogen! det var som om jeg ble ti kilo lettere! Turen opp var veldig bra men jeg gikk nok litt for fort avgårde, det tok nemlig ikke alt for lang tid før jeg var grådig sliten... Men jeg tok det med ro, verken gadd eller orket å stresse oppover, tiden var på min side og jeg kunne nyte hvert skritt jeg tok! 38minutter senere landet jeg på benken på toppen og var veldig takknemlig for at jeg hadde klart å komme meg ut tidsnok hjemmefra!

Dessverre begynte det å dryppe litt regn der jeg satt, regnjakken var heldigvis med og kom fort på! I tillegg var det litt kaldt, så for første gang siden jeg begynte å gå opp til toppen gikk jeg etter bare 15minutter. Det var kanskje like greit siden det kom flere flokker med folk gående mens jeg gikk nedover! For det aller beste er nemlig å være der oppe alene, eventuelt med Humlen og vofsen hennes da!

Vel hjemme igjen landet jeg på yogamatten og gjorde yoga, skiftet, spiste lunsj og så dro jeg videre til Langbein og Englene! Jeg hadde nemlig time hos Langbein for å få fjernet en irriterende føflekk, det var ikke noe synlig gale med den men når den henger fast i klær så kan det faktisk gjøre ganske vondt! Snille Langbein bestemte seg for å ta enda en føflekk vekk, det satte jeg veldig stor pris på! Han er ganske morsom, han forsøkte å få meg til å le og han klarte det faktisk ganske godt! 
Mens han trykket på tastaturet for å finne ut hvor mye jeg måtte betale, stod jeg igjen ute i gangen og skravlet med selveste Sjefsengelen! Han skulle nemlig ule når det var klart, hahahaha! Det var veldig koselig! Etter at Solstrålen sluttet der er jeg jo ikke så veldig ofte innom lengre, så da er det ekstra koselig at de har tid til litt prat når jeg først kommer innom!<3

Nå skal jeg bare slappe av, prøve og finne ut av hva jeg har lyst på til middag og glo litt på TV.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar