mandag 6. juni 2016

Årets første bad

Vet du hva eller? jeg har faktisk, for første gang noen sinne, badet før St.Hans!
Ikke i sjøen da for der er det fortsatt, iallfall i mine øyne, kaldt, det var iallfall det i går men i en veldig deilig kulp, også kjent som Humleplassen:p Og for første gang på fire uker var det flere folk på plassen enn bare meg, det likte jeg ikke! Når jeg kom var det en mann med en hund der, de gikk heldigvis fort igjen, så hadde jeg stedet for meg selv en god stund før en far dukket opp med en liten gutt. De hadde tydeligvis planer om å bli værende, så da pakket jeg fort sammen og gikk, jeg ville ikke dele stedet med noen som helst andre! Jeg sier som Humlen sa, det var litt ufint å komme når jeg var der rett og slett, hahaha:p

Nå sitter jeg i sofaen, har så innmari vondt i beina at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg... Vet ikke helt hvorfor de er sånn nå, jeg har jo ikke gått såååå mye. Men det er ikke alltid aktivitet har noe med smerter å gjøre da! Mulig været har noe og si også, føttene er iallfall hovne og dessverre ikke interessert i å bevege seg så veldig mye mer...

Tror jeg må poppe litt popcorn, det er det lenge siden jeg har spist!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar