torsdag 30. juni 2016

En travel måned foran meg

Dagen i dag har vært betraktelig roligere enn i går men jeg har likevel fått gjort mye, eller, iallfall en del og det er bra! Jeg ringte blant annet legesenteret for å be om at Solstrålen ringer meg i morgen, jeg skal jo ikke til henne i morgen selv om det er torsdag sånn jeg trodde i natt, det er først om en uke jeg har time hos henne. Da er det for lenge med å gå med en sånn nyhet når hun er på jobb denne uken rett og slett! Hun jeg pratet med lovet å gi beskjed til henne og si at det er fordi jeg har en veldig god nyhet til henne:p

Jeg tror dessverre at juli blir en litt heavy måned... jeg har fryktelig mye som må gjøres og ordnes de neste ukene! Men jeg tipper at jeg kan klare å lande igjen om ca tre uker og da lander jeg forhåpentligvis på en veldig god plass hvor jeg kan slappe litt mer av! Fordelen er at jeg har en god del erfaring med akkurat dette fra før av, så jeg vet av erfaring at det blir tøft men sjansen for at ting blir mye bedre, iallfall over tid, når alt er over er veldig stor! Så jeg får bare holde ut og stå han over sånn som Fru Klem ville ha sagt!

Men jeg kjenner at jeg er sliten, jeg er så ufattelig sliten langt inn i margen! De siste ukene har vært preget av alt for lite søvn, noen netter bare knappe fire timer eller så, masse flashbacks, minner, smerter i beina og ikke minst tårer og slik er det mer eller mindre fremdeles... så tidspunktet for dette prosjektet er ikke helt heldig for meg men jeg måtte bare gripe sjansen når jeg fikk den. Hadde jeg ikke gjort det så kunne det ha blitt enda heavyere om jeg ikke hadde funnet en annen mulighet i veldig, veldig nær fremtid... Heldigvis og takk og lov skal jeg innom både Humlen og Solstrålen neste uke, det trenger jeg kjenner jeg! 

Dessverre sov jeg i iallfall i halvannen time i ettermiddag/tidlig kveld, våknet klokken syv... ikke lurt, ikke lurt i det hele tatt ville nok Humlen ha sagt til det og så hadde hun sikkert kjeftet litt på meg:p Cluet med å hvile uten å sovne på ettermiddagen er fryktelig vanskelig å løse! Dette var nemlig et tema i forrige timen hos Humlen, jeg fortalte at å sove på ettermiddagen var noe jeg begynte med allerede som 15-16åring. Da sa Humlen at i den alderen har man gjerne et økt søvnbehov men så daler det litt igjen og en 28åring bør egentlig klare seg uten å sove på ettermiddagen, iallfall i teorien!:p Er ikke alltid jeg tenker at -nå skal jeg sove litt, neida, ofte våkner jeg en god stund senere med briller på og husker ikke at jeg sovnet en gang... Men jeg må klare å få det til - hvile uten å sovne, en vakker dag går det nok!:p

Men nå er klokken plutselig blitt veldig mye, så jeg tror rett og slett at jeg skal starte veien mot sengen for det kan ta sin tid. Har jo alltid et eller annet jeg må gjøre på veien dit, haha:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar