mandag 27. juni 2016

Junis siste mandag

Det regner fortsatt i denne byen, kjedelig! Men det er ikke så mye å gjøre med det, heldigvis er det ikke så kaldt, det går fint an å gå i sommerlige klær:D

De to siste ukene har vært veldig lange, jeg har hatt bursdag, noe som bringer frem mye gammelt drit rett og slett... Men takket være både Solstrålen og Humlen har årets bursdag vært litt bedre enn de foregående, det er litt godt! Jeg fikk ikke ha dagen sånn jeg ville men jeg fikk iallfall spist både kake og pizza!:p Sol var det også, så tv ble byttet ut med å være ute størstedelen av dagen, noe som jo egentlig var ganske greit da! Og så er det alt det andre, det gjør meg også veldig, veldig sliten! Jeg har gått langt ned i en utmattelse og prøver iherdig å komme meg opp derfra, men det er ikke så lett når jeg først har falt langt ned... 

Ikke hjelper det så veldig at jeg var i det området på middag i dag heller! Jeg har ikke vært der på nesten tre måneder og det kjenner jeg har vært veldig godt! Å gå ombord i bussen som kjører den veien var veldig vanskelig i dag, det kjentes nesten ut som om jeg skulle falle i bakken... (men det skjedde altså heldigvis ikke da!) Attpåtil startet sommerrutene i dag, noe som vil si at hver buss, spesielt om ettermiddagen (skyss tar jo ikke hensyn til at fellesferien ikke har startet helt ennå...) er fullere enn vanlig, noe som igjen vil si at det er vanskeligere å ta bussen for min del, spesielt i DEN retningen... de vanligste bussene går det (som regel) helt greit med. Vet ikke om jeg kommer til å dra tilbake dit med det første, de jeg var hos kan jo også komme hit til meg, ikke alltid like lett å få det til dessverre. Men jeg kjenner at om dette er en relasjon som skal vare må det bli litt mer likestilling av hvor vi skal møtes og at det ikke alltid er JEG som skal dit! Det er det ikke så lett å få forståelse for heller dessverre. Jeg har prøvd, jeg har prøvd i flere år men til nesten ingen nytte. Det er synd for det er noen jeg har kjent i veldig mange år nå, nesten hele livet til yngstebarnet, som forøvrig ikke er så veldig mye barn lengre:p, har jeg hatt noe med de å gjøre. Tiden får vise hva som skjer...

Heldigvis er resten av uken knapt uten en eneste plan eller avtale, det eneste som står på timeplanen er yoga på torsdag, ellers er jeg fri som fuglen og skal gjøre minst mulig som tapper meg for energi, med andre ord blir det nok muligens turer i skogen og kanskje til sjøen!

Nå skal jeg drikke litt cola, jada, vet det er mandag...:p, se på tv og skrive litt dagbok. Den er på nesten 400sider nå, bare siden jeg startet hos Humlen har jeg skrevet 91sider, når muligens 100sider før det har gått tre måneder siden første time hos henne tror jeg:p Og så må jeg jo selvfølgelig strikke litt! er jo snart i mål med det jeg startet med på onsdag!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar