torsdag 16. juni 2016

Mer yoga!

Jeg tror virkelig at jeg har funnet min form for trening, nemlig YOGA!<3
I ettermiddag hadde jeg min andre time med det og det var bare helt fantastisk, iallfall fysisk sett, ikke fullt så fantastisk psykisk men det får bare være, det blir nok bedre etterhvert. Å drive med yoga er som å puste liv i kroppen, i stivnede historier. Tårene kom fort i dag også men som Humlen så fint sa så gjør jo ikke det noe, det er mine tårer og det er helt greit at de kommer trillende.

I formiddag var jeg hos Humlen, hadde time hos henne halv elleve, litt for tidlig for min del men det gikk, så vidt, haha! Jeg var nemlig fryktelig sent ute, spiste frokost knappe fem minutter før jeg måtte ut av huset... hehe, litt typisk meg da:p

Nå skal jeg skrive dagbok og spise melkesjokolade, haha!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar