tirsdag 28. juni 2016

Uffda

I natt er det virkelig klin umulig å få sove.... Så hva gjør man da? Jo, man bryter Solstrålens søvnhygieniske regel nr. 1 og bruker padden... jada, jeg vet jeg ikke verken bør eller skal det men etter to timer uten å engang kjenne på søvnen gir jeg nesten opp. Hodet er sprekkefullt, det har lyst til å eksplodere for det har så mye inni seg men det får det ikke til, hadde jeg bare klart å stikke hull på ballongen hadde jeg nok sovnet ganske fort... Sjokolademelk har jeg også prøvd, uten hell kjennes det ut som men jeg bare måtte😂 Kanskje jeg, istedenfor å sitte her i sofaen, burde gå løs på oppvasken? Det er jo så gørrkjedelig så det burde jo få meg i drømmeland på null komma niks, egentlig!

Nei, jeg prøver igjen, er jo fryktelig trett så søvnen kommer nok. Hvis ikke så får jeg bare ligge og slappe av, når vekkerklokkene ringer om noen timer kommer jeg jo til å våkne, så søvnen den kommer den, bare ikke før den selv vil tydeligvis🙈😫💤😴
Tror jeg må ta enda en reise til Humleplassen og tenke på litt 🐹🐸🐛🐞🐢🐡🐟🕷🐝🐭🌞🌲🌳🌿🌸🕸
Eller, nå gikk det nettopp en innbruddsalarm, mulig bilalarm, så da blir det kanskje litt action her... akkurat det jeg trenger kl 03.27, noooooot!😖😫😭😒😣☹️

En veldig overtrøtt Live håper dere ikke leser dette på mange timer foreløpig og at dere sover godt og drømmer søtt❤️🌹🌝💫✨

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar