onsdag 1. juni 2016

Blææ, jeg er blitt syk og det er gørrkjedelig!
Har faktisk vært syk i en hel uke nå da men formen har bare blitt dårligere siden søndag... hadde jo vært greit at bunnen er nådd nå da, tror faktisk den har det og det er jo greit for da går det bare oppover igjen!

I morgen skal jeg endelig tilbake til Solstrålen! Jeg har nettopp sittet og skrevet en lang liste over alt jeg vil prate med henne om, vet ikke om vi kommer til å rekke igjennom alt sammen da men det får bare være. Så lenge jeg husker å ta opp det viktigste så går det bra:p

Heldigvis skal solen skinne i morgen! Det betyr at jeg skal ut på tur etter timen hos henne, turen går til Humlens hemmelige plass og med meg skal jeg ha både strikketøy, kamera, bok og piknikkteppe (det er iallfall planen om formen ikke blir dårligere).

Nå skal jeg spise litt kvelds før jeg finner sengen, tar sikkert iallfall en time, om ikke mer, før jeg er der da, er alltid mye jeg bare "må" gjøre på veien dit:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar