torsdag 23. juni 2016

Yoga og St.Hans

I dag har jeg vært på yoga-kurs igjen, det var veldig godt men samtidig innmari vanskelig og tøft! Det var mye som veltet seg rundt i meg og som kom til overflaten... noe som egentlig er greit fordi det skal jo opp og ut men det kjennes skikkelig uansett. Likevel er jeg innmari glad for at Humlen tipset meg om dette og at jeg prøvde det! kroppen min har iallfall veldig godt av å få litt skikkelig trening og ikke minst er det mye kjekkere å gjøre det sammen med noen andre enn mutters alene hjemme, motivasjonen er litt mer tilstede da altså! Til høsten blir det litt forandring med hvordan kurset legges opp, da skal vi visstnok få hjemmelekser også. Men nå når det er sommer blir det litt løst rett og slett fordi flere reiser bort og dermed er ikke gruppen like stabil. Jeg gleder meg uansett til å følge dette videre!

Ellers har jeg ikke gjort så veldig mye resten av dagen, var på en liten shoppingtur, endte opp med en ny bok i en serie jeg leser, ville egentlig ha en ny t-shorte til trening og men jeg fant ingen jeg likte. Men jakten på det fortsetter, jeg må jo ha en kul topp som matcher min megakule tigths!:p har en butikk jeg kan få 25% i som jeg skal sjekke ut i morgen, lønner seg å være kundeklubbmedlem innimellom:p Og så har jeg strikket, jeg begynte på noe nytt i går og forhåpentligvis blir det veldig fint! Litt usikker på fargevalget men jeg tror det blir bra likevel, har en annen farge i tankene om jeg fremdeles er i tvil når jeg er ferdig. Det er grådig enkelt å strikke så det kommer garantert til å bli flere eksemplarer av det! Hva det er kan dere få se når jeg er ferdig med det:p

Det er jo St.Hans i dag, barndommens tradisjon var dette en dag, eller kveld rettere sagt, med mye moro, bål, utlodning, styltegåing, konkuranser og andre leker, oppe til de sene nattetimer, iallfall mye lengre enn normalt, og mye brus, pølser og marshmellows. Men det begynner å bli noen år siden nå da, i år feirer jeg det med cola og strikketøyet mitt:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar