lørdag 4. juni 2016

Fredag 03.06

Jeg hadde egentlig tenkt å dra til Humleplassen i dag men turen gikk til sjøen istedenfor for klokken ble bare mer og mer før jeg kom meg avgårde. Tror nok det var det lureste, for om jeg hadde dratt til elven hadde jeg nok badet, ikke det lureste når man ikke er frisk altså. Man skal vel heller ikke være så veldig mye i solen når man ikke er frisk heller. Når jeg skulle hjem måtte jeg rett og slett gå av bussen etter et par stopp, det var nemlig så sinnsykt varmt ombord at jeg kjente at det ikke ville gå bra å være med hele veien, i tillegg var jeg litt sulten. Så jeg tok meg en liten shoppingtur, det endte opp med foccacia fra Baker Brun og en iskald cola:p 
Neste buss var heldigvis betraktelig kjøligere og ikke minst med færre folk ombord, noe som passet meg veldig greit. Bussen videre hjem var et (veldig mange) par hakk verre, den var varmere inni enn det det var utenfor og det var mer eller mindre uutholdelig ombord men jeg orket ikke å vente enda mer så jeg bet tennene sammen og gledet meg til jeg kunne gå av. Det burde rett og slett ikke være lov å kjøre så hinsides varme busser på sånne varme dager! men det er jo Skyss i et nøtteskall da, det er vel egentlig ganske vanlig i denne byen her at bussene enten er for varme eller for kalde da varmeanlegget ikke kan styres av sjåførene men er automatiske...

Når jeg kom hjem i ettermiddag sovnet jeg... tror jeg sov i halvannen time, var våken flere ganger men jeg bare sovnet igjen, ikke engang alarmene på mobilen fikk meg opp, hehe... Men om jeg sover greit i natt er det godkjent, for så lenge det ikke går utover nattesøvnen min har jeg lov å sove på dagtid:p

Uuups, klokken har plutselig bikket halv ett men her sitter jeg og er lys våken... kanskje ikke noe rart når det fortsatt er godt over 25gr i stuen da. Ulempen med å ha ettermiddagssolen stekende inn fra tidlig ettermiddag til den går ned mange timer senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar