lørdag 4. juni 2016

Lørdag 04.juni

Nok en fantastisk og ikke minst fryktelig varm dag er snart over her i byen. Det er veldig deilig med slikt vær men når man ikke er helt i form er det også litt slitsomt... jeg kjenner det er mye verre å holde hodet over vannet når formen ikke er tilstede, det skal fryktelig lite til for at jeg synker langt ned... "redningsvesten" Humlen kastet ut til meg hjelper litt men det blir mange drukninger i løpet av dagen likevel...

Jeg har jo jaktet på en sånn massasjeball i over en uke nå, fikk jo låne en av Humlen og ble litt (veldig) avhengig av å rulle den under føttene og savnet den rimelig fort etter at jeg hadde levert den tilbake forrige fredag. Etter veldig mye om og men og etter å ha vært innom ørten og førti butikker, fant jeg endelig noe jeg kunne kjøpe! Det ble ikke en ball da men den har pigger akkurat som ballen da, og den funker - det aller viktigste!

Resten av dagen har gått til strikking! jeg dro jo opp deler av skjørtet jeg begynte på for, eeeh, to måneder siden da det var alt for trangt. Men nå er jeg godt i gang, og følger foreløpig oppskriften mer eller mindre til punkt og prikk:p

Hvordan denne kvelden blir vet jeg ikke, det er veldig festglade folk like i nærheten og jeg tror ikke akkurat at de har tenkt å gi seg med det første... Politiet var der i sted for da var det noe styr med en båt og det var ypping til bråk, blant annet med en hammer... Men nå er det kommet mange nye folk til, jaja, så lenge de ikke blir verre enn det de er nå får det heller være. Minuset er bare at de har begynt å spille veldig høy musikk og jeg har en veldig varm leilighet og må derfor ha både vinduer og terassedør åpen... Menmen, politiet er neppe langt unna uansett så jeg regner med at de følger litt med!

Nå skal skjørtet få litt mer oppmerksomhet og så får jeg se hvor lang denne natten blir:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar