torsdag 9. juni 2016

Yoga!

Dette har vært en lang og slitsom dag, men heldigvis har deler av den vært god da! Spesielt middagen, den var ekstra god, deilig thaimat!:D

I morgen, eeh, i dag, skal jeg noe veldig spennende, noe Humlen tipset meg om og anbefalte veldig varmt, nemlig på yogakurs! jeg har gått på yogakurs før, eller, det var mer avspenningskurs, noe Fru Klem ordnet for meg og det likte jeg godt. Men etter at jeg hadde gått kurset to ganger fikk jeg ikke plass mer, det var vel i utgangspunktet ikke meningen at jeg skulle gå mer enn en gang:p så det ble med det. Men dette kurset jeg skal på nå har fått veldig, veldig mange gode tilbakemeldinger og hun som holder det har også vunnet en pris for engasjementet hennes innen dette! Det står blant annet at timene inneholder pustekunnskap, tankens kraft, tilstedeværelse i kropp og sinn, bevisstgjørende bevegelser og å skille mellom følelser og tanker. Jeg er veldig spent på hvordan det vil gå, jeg håper det går uten alt for mange vanskelige reaksjoner.

Og så har hele kvelden gått til helt andre ting enn å poste dette innlegget, hahaha! Nei, jeg får komme meg til sengs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar