fredag 2. februar 2018

Aksept, eller kanskje ikke

Egentlig skulle jeg skrive om aksept, det å akseptere hvordan man har det akkurat her og nå i dag, akseptere det som skjedde i barndommen og også det å akseptere smerter. De var noe Humlen og jeg snakket om på onsdag men det får jeg ikke til likevel akkurat nå. For klokken er alt for mye, macen skulle egentlig ha blitt slått av for over en time siden, minst! I tillegg er jeg for trett og sliten og da blir det gjerne sånn at jeg ikke blir fornøyd med det jeg skriver, noe jeg aksepterer også:p

Så istedenfor å skrive om aksept kan jeg heller skrive om dagen i dag. Den har vært solfylt, deilig, litt slitsom men alt i alt vil jeg si at den har vært ganske okay! Jeg har vært innom Rosen, endelig, syns det er evigheter siden jeg var hos henne sist, selv om det bare er tre uker:p Hun fant som vanlig noen vonde punkter, og jeg, ja, jeg stilte som vanlig spørsmål hun syns var veldig gode, hahahaha! Sånn som hvorfor svir det så sinnsykt der du kniper? Hun tror, uten å være 100% sikker, at det har med melkesyren å gjøre, for deler av/hele muskelen hun kniper på jobber sinnsykt mye og dermed blir det et surt miljø i/rundt muskelen! Et logisk svar for meg iallfall!:p

Etter timen hos Rosen dro jeg til Nøstebarn-butikken, ville klage på et par sokker som hadde fått hull i seg. Altså, det er greit at sokker blir slitte og hullete, men de skal da virkelig tåle litt mer bruk enn det disse har vært igjennom! Men neida, det var ikke reklamasjon! selv om det er bomull i hele sokken så er de ikke særlig slitesterke dessverre! Men, men, det får heller være! istedenfor å få et par nye sokker svidde jeg heller av litt penger der:p men langt ifra like mye som i romjulen, hahaha!:p Når jeg hadde handlet hadde jeg en aldeles herlig spasertur tilbake til Nesttun i deilig, deilig vintersol som faktisk klarte å varme og tine en sliten Live!

Vel hjemme landet jeg i sofaen, selvfølgelig i koseklær bestående av ullsokker, ullstillongs, ullbukse, ullsinglet og ullgenser, og på toppen et ullteppe:p Og ja, jeg er veldig glad i å gå i ullklær! På onsdag sa Humlen at hun kjenner ikke så mange som er like glad i ull som det hun er, men hun tror faktisk at jeg er hakket mer glad i ull enn henne, hahahaha:p Men altså, ull er gull året rundt!<3

Nå skal jeg glo litt mer på tv og så skal jeg legge meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar