søndag 4. februar 2018

Lykken er...

...å våkne opp til et nytt brev i digpostkassen min med beskjed om at jeg har fått innvilget VARIG UTLÅN av skuter med tilbehør! Så en eller annen gang, forhåpentligvis innen kort tid, kommer ergoterapeuten min enten med en ny skuter og tilbehør, eller alt tilbehøret og litt verktøy:p Jeg skal nemlig ha en kurv bak også, slik at jeg kan storhandle og klare og få med meg varer hjem. Varmepose til beina, regncape og presenning har jeg også fått innvilget, varmeposen gleder jeg meg spesielt mye til sånn at jeg forhåpentligvis slipper å ha så hinsides mange lag med klær på beina!

Men nå skal jeg spise frokost og glo på MacGyver! hadde det ikke vært for kuldegradene ute hadde jeg tatt meg en kjøretur!



Ha en strålende søndag alle sammen!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar