søndag 11. februar 2018

En lat søndag

I helgen har jeg ikke gjort så veldig mye, planen i går var jo egentlig å dra på tur med skuteren og teste kurven jeg fikk. Men det gikk jo ikke siden skuteren befinner seg på sykehuset sitt. Heldigvis var det opplett og beina var med på å gå til butikken, når det er lørdag er det nemlig ikke så lett å komme seg til og fra med busser.

Dagen i dag har vært veldig lat, jeg har ikke gjort så veldig mye fornuftig. Klarte å komme meg ut på en tur da, det er ikke verst når det er snakk om en søndag altså! hihi:p Egentlig skulle jeg bake boller og lage fastelavnsboller, men energien har absolutt ikke vært til stede dessverre. Men jeg har allerede spist fastelavnsboller to ganger i løpet av uken som har gått, og i tillegg kan jeg jo alltid spise boller med krem en annen dag!


Uken som kommer er ikke helt som vanlig, jeg skal nemlig til tannlegen og dermed går strikkeklubben vekk. Men jeg er så heldig at en av damene ville være med på bytur, så vi skal innom gøye hobbybutikker!:D Onsdag skal jeg til Humlen, egentlig skulle vi på tur til stedet jeg vokste opp. Men heldigvis hadde hun grublet litt på det og funnet ut vi skal bli ferdig med Tromsø før vi tar en sånn invigo(?)tur! Så da skal vi ha vanlig time, noe jeg syns er helt greit! En liten del av meg vil nemlig ikke på den turen, så da er det helt greit å utsette det fire uker! Torsdag har jeg store planer om å dra til Bamse og Karamell, hvis det ikke blir noe av så blir det nok yoga hos Sommerfuglen.



En tulipan til alle fantastiske gode mødre der ute!

Nå skal jeg spise kvelds og se på Modus før jeg forhåpentligvis klarer å legge meg tidlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar