torsdag 1. februar 2018

Velkommen!

Kjære Februar, riktig velkommen skal du være!
Jeg er så glad for at du endelig har startet din tid i 2018 altså!

Dagen i dag har faktisk vært veldig bra, rett og slett fordi det er 1.februar og fordi været har vist seg fra en fantastisk side! formiddagen gikk til yoga, kjørte skuteren min til og med, selv om det hadde vært kuldegrader i natt, det gikk heldigvis helt supert! I ettermiddag/kveld har jeg vært på festligheter som Blomsterdamene hadde stelt i stand! de er grådig gode på sånt!:D

Nå sitter jeg i sofaen og gomler på litt sjokolade, hihihi:p Fikk så lyst på det når Tulipanen kjørte meg hjem, hun fortalte nemlig at hun hadde spist sånne tynne sjokoladehjerter i går, og dermed måtte jeg gå en tur i det vakre måneskinnet og kjøpe sjokolade. Dessverre hadde de ikke sjokoladehjerter, grunnet priskrigen før jul sliter de visst med produksjonen, hehe:p Så derfor ble det en hel sjokoladeplate med meg hjem, var ikke helt det jeg hadde lyst på, men det smaker godt likevel da:p

I morgen skal jeg endelig tilbake til Rosen! det gleder jeg meg veldig til! nå skal jeg se resten av Criminal Minds, og, om jeg virkelig er heldig, klare å legge meg innen rimelige grenser:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar