onsdag 28. februar 2018

Pust ut!

Endelig kan jeg puste ut! Nå er alt over! jeg slipper å gruglede meg mer! 
Eller, vi må fortsatt jobbe oss igjennom nåløyet til NAV. Men Humlen og jeg er klare til å brette opp ermene og gjøre noe med saken selv vi!:) Vi pratet sammen tidligere i dag og da lurte hun på om vi rett og slett skal kalle inn til et møte og invitere NAV-damen og fastlegen min. Det går nok fortere å gjøre det sånn enn å vente på NAV-damen!

Nå ligger jeg i sengen på hotellet, er fullstendig utladet og har egentlig ikke noe energi igjen. Tre netter på rad med elendig søvn, mye gåing, myyye spenning, reising, nytt sted osv. osv., gjør virkelig noe med en altså! Men det er egentlig helt greit det! Turen har vært veldig verdt å bruke energi og penger på, og jeg angrer ikke et eneste millisekund på at jeg dro!
Men nå skal jeg se på Tangerudbakken Borettslag, deretter pakke siste rest og så krype under dynen. Det er iallfall det som er planen, om den blir utført sånn som den er nå er en annen sak da, hahaha!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar