torsdag 15. februar 2018

En herlig yogatime!

I dag har jeg vært på yoga hos herlige Sommerfuglen! Det var bare Rosen, en annen dame og jeg som kom, så vi hadde god boltreplass!:p Dagens tema var lunge- og tykktarm-meridianene, tror det er metall som er elementet.

Siden det blåste helt sykt mye og fordi jeg våknet med en svimmelhet uten like, fant jeg ut at det lureste var å ta bussen et stykke og gå et stykke. Hvorfor jeg våknet så svimmel som jeg gjorde skjønner jeg ikke. Først tenkte jeg at det var fordi jeg var sulten men selv med frokost i magen gikk det fremdeles rundt for meg... så jeg var litt i tvil om jeg skulle gå rett og slett, for holdt jeg på å bli syk eller hva? Men jeg er veldig glad for at jeg gikk, for det gikk fint, selv om jeg holdt på å stupe i veggen et par ganger, haha! Og i ettermiddag gikk heldigvis svimmelheten sin vei!

Nå er det Criminal Minds, litt kvelds og så skal jeg stupe til sengs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar