tirsdag 13. februar 2018

Null hull!

I dag har jeg vært hos verdens mest herligste og koseligste tannlege! Jeg digger henne! men det har tatt tid å komme dit altså, jeg digget absolutt ingen tannleger for bare fem år siden! Da kunne jeg ikke fordra de og gjorde alt jeg kunne for å unngå en time hos en! Men så kom en visdomstann og laget store problemer for meg, så da måtte jeg bare dra inn årene og be om en hastetime. Heldigvis valgte jeg hun jeg har, uten henne hadde jeg nok unngått tannlegestolen fremdeles!


Etter tannlegetimen stod det shopping på planen! En av de andre på strikkeklubben skulle egentlig vekk i helgen, men på grunn av været dro de ikke. Derfor fant hun ut at hun kunne slå følge med meg istedenfor å gå på strikkeklubben:D Det var innmari koselig! vi hadde det veldig kjekt og var innom flere strikkebutikker og måtte knipe på flere nøster som lå der. Planen min var egentlig å handle garn til et prosjekt men jeg klarte ikke å bestemme meg for hva jeg ville strikke, så da ble det ingen nøster med hjem. Men jeg tror jeg vet hva jeg vil strikke, så da kan jeg gruble på farger frem til jeg ser henne igjen om en uke:p 

På vei hjem snakket vi om et prosjekt jeg har holdt på med i flere år, jeg har mistet motet og er gørrlei! Har ingen motivasjon til å gjøre det ferdig, selv om det bare er siste stykket med mønster som mangler + montering, så derfor sa hun at hun kunne gjøre det ferdig for meg!<3

På denne tiden i går kveld hadde jeg lagt meg, var i seng allerede 22.30 for jeg var så ekstremt trøtt. Men i kveld er jeg dessverre ikke like trett... Likevel kan jeg ikke sitte oppe halve natten! Humlen har nemlig flyttet på timen min og satt meg opp klokken elleve! Egentlig hadde vi avtale klokken ti men så tikket det inn en melding på søndag hvor hun spurte om jeg heller kunne komme en time senere,  hun regnet med at det passet meg bedre, hahahaha:p Hun kjenner meg grådig godt altså!:p

Nå skal jeg spise bittelitt kvelds, pakke sekken og så krype under dynen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar