lørdag 24. februar 2018

Skulle gjøre litt, gjorde alt!

I dag var det ekstremt vanskelig å komme seg opp av sengen! Jeg hadde sovet elendig og var fryktelig trøtt når jeg våknet, til tross for at klokken var 10.35 når jeg våknet. Men det hadde ikke funket å bli liggende i sengen hele dagen!

Etter ha glodd på tv en stund fant jeg ut at jeg var nødt til å komme meg ut litt. Så etter å ha tenkt frem og tilbake fant jeg ut at jeg skulle ta turen til kjøpesenteret. Jeg hadde nemlig ikke lyst til å gå på tur:p Så da turet jeg dit, fikk endelig byttet flax-julekalenderen min inn i to nye flaxlodd og på det ene loddet vant jeg nye 25kr:p Men det skal byttes inn i et nytt lodd, kanskje neste lodd er storgevinsten? må jo ha troen!:p

Når jeg kom hjem igjen fant jeg ut at jeg skulle rydde og vaske! Er jo veldig deilig å komme hjem til en ryddig leilighet når man har vært vekke et par dager! I utgangspunktet hadde jeg ikke et eneste korn med energi til overs, skålen var egentlig tom allerede i det jeg våknet, men det fikk bare være! Jeg kunne jo dele det opp, rydde og støvsuge i dag og vaske i morgen! men neida, når jeg hadde ryddet og støvsuget fant jeg ut at jeg like gjerne kunne vaske gulvene også! Det straffet seg når jeg var ferdig, men det er helt greit, da slipper jeg å gjøre det i morgen og kan heller ligge på lading da!:p
Resten av ettermiddagen og kvelden har gått til å glo på tv, prøve og bestemme meg for hva jeg vil gå med i Tromsø, trenger jo egentlig ikke så veldig mye med meg da, så såååå vanskelig burde det absolutt ikke være! Men jeg er sånn som kan skifte x antall ganger før jeg blir fornøyd, så å bestemme antrekk et par dager i forveien er ikke så veldig enkelt!:p For vil jeg gå i skjørt? kjole? tights? bukse? og hvilken kjole isåfall? hvilket skjørt isåfall? hvilken tights isåfall? hvilken bukse isåfall? og hvis jeg skal gå i det skjørtet, hvilken genser skal jeg ha på meg da? osv. osv. Men jeg tror jeg snart er i boks, det viktigste er uansett at jeg har strikketøyet, listen med spørsmålene og brevet fra Humlen med meg!

Nå skal jeg strikke litt og så skal jeg legge meg, tror jeg iallfall!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar