tirsdag 27. februar 2018

På tur!

Nå er jeg på langtur!:p 
Er et sted jeg aldri har vært før, men det er grådig fint her da! Spesielt når solen skinner fra skyfri himmel, iallfall om man ser bort fra den kalde og bitende vinden! Tiden for turen min til NMK (nevromuskulært kompetansesenter) i Tromsø er nemlig endelig kommet!:D

Dessverre ble det overskyet i ettermiddag, det var litt kjedelig for da fikk jeg ikke se noe nordlys, men været er ikke noe å gjøre noe med. Så jeg får heller tenke på dagen i dag når det snør/regner/sludder i morgen!

Tror jeg må spise litt kvelds, fikk låne en vannkoker så jeg kan lage kakao også:D Bør egentlig legge meg tidlig i kveld siden jeg, etter min mening, skal gørrtidlig opp både i morgen og på torsdag:p Torsdag er det faktisk enda tidligere enn i morgen, da må jeg nemlig være ute i vær og vind allerede i halv ni-tiden, skrekk og gru altså!:p Men fordelen med her jeg er, er at jeg har tv rett foran sengen, så jeg kan legge meg men fortsette med å se på tv:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar