mandag 12. februar 2018

Lykken er å våkne opp til masse snø!

Endelig har det kommet snø!:D Live er veldig, veldig happy! 


Dessverre er det plussgrader, så det spørs hvor lenge vi får beholde snøen da, dessverre er det meldt regn på torsdag... Men jeg klarte heldigvis og komme meg ut en liten tur sånn at jeg kunne nyte snøen da! Hadde absolutt ikke energi til det, for den var brukt opp på husarbeid men jeg bare måtte! Dessuten elsker beina å vasse i urørt snø, så da får de viljen sin siden det ikke skjer så veldig ofte!:p 

Nå ligger jeg i sofaen, beina har det helt horribelt så jeg bruker fryktelig lang tid på å skrive dette her. I morgen skal jeg til tannlegen, akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde avlyst timen men det er dessverre for sent nå... eller, jeg kan jo alltid ringe og avlyse i morgen men da må jeg ut med masse penger og det gidder jeg ikke! Er litt bekymret for at hun har planlagt å fikse på en gammel fylling, det betyr å sitte stille i en stol lenge, noe beina ikke liker når de har det sånn som nå! I tillegg er det visst sånn at vi med CMT visstnok IKKE skal ha bedøvelser og inntil jeg har funnet ut hvorfor det er sånn og ikke minst om det gjelder alle typer, så er jeg bitte litt skeptisk til å få det! Men jeg lar henne ikke borre i tennene mine UTEN bedøvelse altså!

Tror jeg må finne på noe annet å gjøre på enn å skrive, det klarte ikke å få tankene over på noe annet enn beina for de blir bare verre og verre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar