mandag 5. februar 2018

jaja

Oi da, jeg bikket direkte fra stuptrøtt til veldig overtrøtt og det før klokken var passert ti... Så nå sitter jeg her i sofaen med macen i fanget, jada, Solstrålen og Humlen, jeg vet, den skulle ha vært avslått for godt over en times tid siden altså. Og det var den til og med! men så var det bare det at jeg skulle bare sende noe til Tulipanen og da skrudde jeg den på igjen, mailen er sendt men fremdeles er den på for jeg skulle bare inn og skrive litt, hehe:p

Så nå sitter jeg her da, hører på kjærlighet uten grenser på P4 og vet innerst inne at det lureste er å gå og legge seg, men det er også det vanskeligste akkurat nå. Tulipanen mener at jeg skal gå og legge meg, det har hun tenkt å gjøre men jeg bare bombarderer henne med tullevideoer på snapchat, moahahaha!:p

Siden det er strikkeklubb i morgen er det nok lurest å starte på veien mot sengen, det er ofte så mye "skal bare, skal bare" før jeg kommer meg i mål. Pakke sekken med litt håndarbeid må jeg også gjøre, og av erfaring er det litt lurt å ha sånn passe peiling på hva jeg skal gå med. Gjør jeg ikke det er faren stor for at jeg får det travelt i morgen tidlig, og det er ikke særlig gøyt og måtte storme ut av huset for å rekke bussen!
Gleder meg til vårtegnene begynner å dukke opp!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar