lørdag 3. februar 2018

Overkjørt av en veivals!

Noen ganger blir jeg så ekstremt sliten dagen etter at jeg har vært hos Rosen, og i dag er det en sånn dag! det føles ut som om noen har kjørt over meg med en veivals hundre ganger...

Men til tross for stor mangel på energi har jeg vært ute og nytt solen i dag da! når jeg våknet ville jeg absolutt ingenting, ikke engang stå opp og se på MacGyver, men til slutt klarte jeg å krype ut av sengen. Heldigvis våknet jeg pittelitt og fant ut at en sånn strålende dag som det var ute ikke bare kunne bli brukt på å sitte inne! Fikk påfyll av litt D-vitaminer og det var godt!

Nå sitter jeg og ser på peisen på TV, er jo ingenting gøyt å se av programmer selv om det er lørdagskveld... Tror jeg skal sette på en lydbok og så etterhvert finne sengen!

Vet ikke når bildet er tatt men det var det eneste solbilde jeg fant akkurat nå:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar