søndag 18. februar 2018

Oppslukt!

Altså, jeg skjønner ikke hvor denne ettermiddagen og kvelden har blitt av! Jeg ble oppslukt i slektstreet mitt på myheritage.com og da var det gjort! Trodde først at alt jeg hadde lagt inn der var vekke, så jeg ble litt trist og la inn nesten hundre personer! Så kom jeg på at jeg har et annet slektstre også, og der ligger all infoen jeg trodde var forsvunnet fra det første treet... Men det har vært gøyt å lage et nytt tre da! fant ut litt nye navn og sånt, og det er jo kult!

Nå skal jeg spise litt kvelds og glo litt på tv! I morgen starter en ny uke, litt utenfor hva som er vanlig når det gjelder ukene mine men det var jo denne uken også da:p Til sammen blir det tre uker på rad hvor ting ikke går som normalt, hvordan rutinemennesket Live kommer til å takle det er ikke så godt å si! Men det går nok bra:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar