tirsdag 20. februar 2018

Pling!

Jeg har jo, som noen av dere vet, elefanthukommelse, det gjør at jeg husker veldig godt, spesielt datoer. Datoen i dag er en sånn dag som plinget i det jeg våknet, det er nemlig fire år siden jeg satt på legekontoret hos Solstrålen for første gang!

Årsaken til at jeg fikk komme til henne var at en av Englene mente jeg ikke kunne vente på å få time hos Raketten som egentlig var fastlegen min. Jeg hadde nemlig en føflekk som hadde begynt å blø, den var blitt irritert av bh`er og etterhvert løsnet litt. Og føflekker skal man ta på alvor, så enkelt og greit er det! Noen leger krangler faktisk når det gjelder å fjerne små føflekker, men det gjorde heldigvis ikke Solstrålen! Når jeg gikk derfra tenkte jeg at hun var en lege jeg virkelig kunne like! Hun hørte jo på meg og det var jeg ikke så veldig vant til å få oppleve!


(Lite visste vi at det bare skulle gå akkurat 28dager til neste gang jeg satt på kontoret hennes!)


I dag har jeg vært på strikkeklubben og jeg ble faktisk kjent med en jente på min egen alder! En av strikkedamene, geniet som jeg kaller henne, hadde invitert en ung jente fordi hun syns at jeg burde få slippe å være den eneste under femti år der, haha! Skjønne R altså! Det var veldig koselig, vi skravlet veldig mye og jeg håper hun vil fortsette, iallfall innimellom!

Hva jeg skal finne på i morgen vet jeg ikke helt. Tror jeg skal på litt garn- og pinneshopping siden strikkebutikken min endelig har fått inn igjen både det ene og det andre som jeg har ventet så lenge på!:D Nå skal jeg iallfall starte veien mot sengen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar