fredag 23. februar 2018

Fredag!

Endelig hadde jeg time hos Rosen! Det var veldig godt! Hun fant som vanlig flere vonde punkter men de slapp mer eller mindre ganske kjapt egentlig! Halvtimen gikk alt for fort, det kunne ha vart litt lengre! Heldigvis skal jeg tilbake allerede i slutten av neste uke!

Etter timen hos henne dro jeg på litt shopping, måtte ha sånne flasker som man kan ha med seg igjennom sikkerhetskontrollen. Det er så lenge siden jeg har flydd at jeg har ingenting sånt lengre:p Men nå har jeg i bøtter og spann da! I ettermiddag var jeg ute og spiste med Tulipanen, det var knallgod middag og jeg tror ikke jeg orker så veldig mye mer i kveld!

Resten av helgen skal være veldig rolig, det er iallfall det som er håpet mitt da! Det eneste jeg er nødt til å gjøre er å rydde, vaske og ikke minst å pakke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar