fredag 9. februar 2018

Til skuter-sykehuset

I dag skulle jeg få litt leveringer av tilbehør til skuteren min, og det fikk jeg også! 
Men det endte også opp med at skuteren ble med mannen fra kommunen som kom for å levere tingene til meg. Setet var nemlig løst, det oppdaget jeg i går og jeg spurte om det var noe han kunne se på. Hans konklusjon var at den måtte inn til reparasjon for det var rett og slett ikke forsvarlig å kjøre den! en eller annen del var visst knekt kunne han konkludere med etter å ha undersøkt litt. Jeg tror at det var møtet med veggen forrige uke som forårsaket skaden... sånt går når man feilberegner litt, hehe... 
Er jeg heldig så får jeg den igjen om en ukes tid, hvis ikke så må jeg nok vente enda en uke... Kjedelig men samtidig så gjør det ikke så mye i og med at været er som det er for tiden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar