torsdag 1. mars 2018

Velkommen!

Velkommen kjære vår!
Endelig er du her! Jeg har lengtet sånn etter deg!
Vinteren kan være helt fantastisk den, men det er noe ekstra vakkert med deg etter noen lange mørke måneder!<3

Heldigvis viser været seg fra en helt utrolig vakker side! Og det å fly i et sånt vær er rett og slett helt utrolig! Jeg tror jeg aldri har flydd i et så fint vær før!


Turen har gjort meg fullstendig utmattet og jeg tror jeg må ligge på lading i flere uker! Det kjennes iallfall slik ut akkurat nå! Men samtidig så er utmattelsen verdt det fordi det har vært lærerikt, nyttig og ikke minst så har jeg for en gangs skyld fått reist og opplevd litt! Dessverre får jeg ikke noen årlige kontroller der oppe, det har de dessverre ikke kapasitet til. Men jeg fikk et navn på en annen nevrolog på HUS som jeg kan prøve å få komme til! 

Nå skal jeg glo litt på TV og spise litt kvelds, og så har jeg stoooore planer om å krype under dynen og legge meg tidlig! I morgen har jeg bare en eneste avtale, det er hos herlige Rosen, den er heldigvis ikke før utpå dagen, noe som betyr at jeg IKKE trenger å stå opp tidlig! Det aller beste er vel at jeg ikke har frokostservering å måtte forholde meg til! jeg kan spise frokost akkurat når jeg vil:D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar