lørdag 31. mars 2018

To år!

I dag er det faktisk to år siden jeg hilste på Humlen for aller første gang!
Jeg husker det nesten som om det var i går altså, til og med hva både hun og jeg gikk i! Vi hadde faktisk på oss hjemmestrikkete klær begge to, hihi:p 

På disse to årene har jeg lært så uendelig mye av henne! verktøykassen min er blitt betraktelig tyngre og mer innholdsrik! vi har kommet et godt stykke på veien men vi har ennå et langt stykke igjen å gå! Terapi tar tid, det tar energi og det tar krefter! Men det er faktisk helt greit! det hjelper jo!

Så i dag sendes det et ekstra stort takk til Solstrålen fordi du så meg, lærte meg, for at du skjønte og forstod at jeg trengte psykolog-hjelp, fordi du sendte meg til Humlen og fordi du aldri gav meg opp! Et ekstra stort takk sendes også til Humlen for alt du har lært og lærer meg, for heiingen, for råd og ja, for alt sammen! Uten dere to hadde verktøykassen min fortsatt vært veldig tom!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar