torsdag 29. mars 2018

En herlig skjærtorsdag

For en herlig dag dette har vært! 
Solen skinner fra skyfri himmel og jeg har nytt den til og fra yogaen! Yogatimen var også veldig herlig, så mange som vi var i dag har det ikke vært på en torsdagstime før! Sommerfuglen sa det skulle komme syv stykker men jeg tror faktisk var vi ni stykker! Det er ikke verst på en sånn solfylt dag som denne altså!

Resten av dagen har vært veldig stille, det har vært mye TV-gloing men jeg har også vært ute og vasket vinduene mine! De var grådig skitne altså, litt skitne er de fremdeles, men det er på innsiden og det verken orker eller gidder jeg å gjøre i dag! Pinnsvinet kommer sikkert til å dåne når jeg forteller det! Hun er nemlig av den litt gamle sorten som tar helligdager veldig på alvor! Og ja, vindusvask er kanskje ikke noe man gjør på en skjærtorsdag men samtidig så er verken huseierne eller nærmeste nabo hjemme, så jeg var ikke til bry for noen når jeg gjorde det! I går fortalte hun at selv det å strikke var "forbudt" på helligdager når hun var ung, jeg hadde ikke holdt ut å ikke kunne strikke en hel dag, og spesielt ikke flere dager på rad altså!
(Jeg har ikke brukt nal da, faktisk bare en mikrofiberklut og varmt vann!)

Nå skal jeg finne noe middag jeg kan spise, og så skal jeg strikke og glo mer på TV:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar