søndag 18. mars 2018

Blir det årets første tur?

Ny uke står for døren, timeplanen er full men mye er heldigvis energigivende og gode ting!

Nakken har fått en slagside, så den har tatt mye energi fra meg de siste dagene... Men jeg kom meg litt ut i dag da, fikk litt sol i ansiktet! Aller mest hadde jeg lyst til å sitte ute og bare nyte solen, men siden det blåste ville jeg ikke risikere å få mer vondt i nakken. I morgen derimot har jeg store planer om å gå på tur i skogen! Planen er å ta årets første tur til Humleplassen etter at jeg har vært hos Fysio-damen! Det er ekstremt lenge siden jeg har vært der nå og jeg trenger påfyll fra stedet! Det kan være litt skummelt å gå der med tanke på glatte stier, men forhåpentligvis går det bra! Jeg er forberedt på å måtte snu om det er for ille, men satser på at det går bra!


Nå skal jeg krype under dynen, eller, iallfall starte veien mot sengen, det vil ta litt tid i kveld. Jeg har nemlig en tendens til å dra av sengetøyet for å vaske det, men å ta på nytt i samme slengen, det er det verre med... Heldigvis har jeg klart å bestemme meg for hvilket sengetøy jeg skal ha på nå da, stjernetegnet tvillinger og valgmuligheter er ikke alltid det enkleste...:p



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar