mandag 5. mars 2018

En zoombie

Jeg føler meg som en zoombie for tiden... 
I natt fikk jeg faktisk sove, selv om jeg havnet i tankeelven i det hodet landet på puten... det var elvemonsteret som ventet, monsteret syns det var på tide å dra meg ned på bunnen igjen istedenfor å la meg sove i fred... Heldigvis må jeg nesten si, hadde jeg tatt en sovepille, flaks for meg at jeg ikke har levert inn restene av det Solstrålen skrev ut til meg! Så elvemonsteret måtte bare gi opp, slippe meg løs og la meg sovne! Og sove, det fikk jeg også! Deilig! Om kvaliteten på søvnen er så god er en annen sak, det viktigste var at søvnen kom og ble værende gjennom stort sett hele natten!

Men noe særlig til energi så jeg ikke, skålen inneholdt kanskje et bittelite snev av et lite korn med energi, men etter å ha vasket håret forsvant det rimelig kjapt... Siden jeg hadde veldig god tid før jeg skulle ta bussen til Fysio-damen fant jeg frem strikketøyet mitt og glodde på tv mens jeg strikket litt. Men vet du hva? selv det var så utmattende at jeg nesten sovnet der jeg satt!

Heldigvis kom jeg meg avgårde til Fysio-damen da, timen var som vanlig bare dilling og tøying:p Etter timen sullet jeg litt rundt på senteret, der møtte jeg plutselig Tulipanen og så hang jeg litt sammen med henne og en annen dame på en kafe mens jeg ventet på bussen hjem. 

I morgen er det heldigvis strikkeklubben igjen! Jeg trenger å komme inn i rutinene mine igjen, jeg har hatt litt for mange uker uten mine vanlige rammer, så da blir det godt å komme på plass igjen!

Nå skal jeg finne strikketøyet mitt, lage noe godt å drikke, glo en liten stund på tv og deretter, forhåpentligvis, legge meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar