fredag 23. mars 2018

Hurra!

I dag roper jeg et høyt hurra for min kjære Frøken My! hun har nemlig bursdag i dag! Det er lenge siden jeg har sett henne nå, tror det er rundt to år siden sist vi traff på hverandre. Men vi bor et godt stykke fra hverandre, så at jeg ikke treffer på henne er ikke så veldig rart egentlig!


I formiddag var jeg hos Rosen! Hun gikk løs på nakken og skuldrene mine og jeg trodde nesten at jeg skulle besvime, så vondt gjorde det! Men det trengtes også, etter forrige helg med stiv og vond nakke! Det var mye å løse opp i og hun traff så det sang etter på hvert eneste punkt! Jeg spurte om jeg kom til å bli trøtt i helgen, hun nikket og sa at sjansen er stor siden det var så mye å jobbe med.

Etter å ha sagt god helg til Rosen dro jeg til byen. Planen var å handle garn til en genser eller vest eller jakke, eller noe sånt, men klarte jeg det? nope, ikke i det hele tatt! Å gå inn i en strikkebutikk uten mer konkrete planer enn hva jeg hadde er ikke så lurt! Jeg gav rett og slett opp, istedenfor kjøpte jeg tre knapper og en kul skål, og så gikk jeg. Men bare noen meter lengre bort i gaten bråstoppet jeg. For altså, jeg kan ikke gå inn i påskeuken UTEN STRIKKEPROSJEKT! det går absolutt ikke bra i det hele tatt! Så da måtte jeg bare gå tilbake, heldigvis tenkte jeg at jeg kunne strikke en hals, så jeg visste hva garn jeg trengte, problemet var bare hvilke farger! Men jeg klarte å kjøpe seks deilige nøster, da har jeg garn til to halser, og så har jeg jo masse garn liggende da:p Man kan uansett aldri få for mye garn!:p

Nå skal jeg skru av Macen, "skjerm av"-tiden begynte egentlig for et kvarter siden, så jeg er litt forsinket. Men så er det jo påskeferie, så litt utskeiing er tillatt!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar