torsdag 8. mars 2018

Hos to av de beste!

I dag har jeg vært hos to av de aller beste og godeste menneskene jeg vet om, nemlig Bamse og Karamell! Det var en veldig, veldig god stund! Vi pratet ikke så veldig mye, de hadde som vanlig mye å gjøre, men det gjør ingenting! For meg er det nok å bare få være der, kanskje hjelpe til med et eller annet, som regel tar jeg oppvasken, noen ganger får jeg rydde litt eller noe annet småarbeid. Men det aller beste er klemme jeg får! Humlen sa at det er vitenskapelig bevist at klemmer som varer lengre enn 20sekunder er veldig bra og sunne, de frigjør oksytocin og noe sånt. Om klemmene i dag varte over 20sekunder er jeg litt usikker på da, men det gjør ikke så mye, de hjalp meg uansett!



Dessverre raknet det aller meste en stund etter at jeg var kommet hjem... det endte opp med at jeg druknet i tankeelven så det sang etter, hadde masse flashbacks og bare knakk sammen rett og slett. Så jeg gråt mens jeg gjorde yoga, jeg gråt mens jeg (forsøkte å) spiste middag, jeg gråt mens jeg gjorde mer yoga, jeg gråt når jeg prøvde å strikke litt og jeg gråt mens jeg stod under varmt rennende vann i nesten tredve minutter. Men det siste ser faktisk ut til å ha hjulpet da, ansiktet mitt har faktisk tørket! Så nå håper jeg at ting har roet seg!

I morgen skal jeg i utgangspunktet noe kjekt sammen med blant annet Tulipanen og Blomsterdamene. Meen så er det det Humlen snakket om på onsdag, å ta det med ro, bare gjøre lystbetonte ting som kroppen vil, vil kroppen det samme som hodet så er det greit, men om de vil to forskjellige ting så er det KROPPEN jeg skal høre på! Det skal kun gå i aktiviteter som GIR ENERGI, er det aktiviteter som bare TAR er det IKKE GREIT! Det er dritvanskelig det! Men jeg har fått høre dette utallige ganger både av Solstrålen og Humlen, og jeg tror kanskje, men bare kanskje, at det har begynt å synke litt skikkelig inn! Så derfor vurderer jeg sterkt å sende en melding til Blomsterdame T og melde pass! Hodet har fryktelig lyst til å bli med, men jeg er litt mer i tvil om hva kroppen vil, så da er det jo lurest å melde pass! Jaja, jeg får bruke kvelden til å tenke på det rett og slett!

Nå skal jeg koke litt vann og lage litt te, eller, tror jeg heller vil ha en kopp kakao istedenfor. Og om jeg er heldig så klarer jeg å legge meg før det blir alt for sent!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar