tirsdag 6. mars 2018

Lite søvn og gamle damer

Herlighet, for en lang dag dette har vært altså!
Søvnen holdt seg unna meg i lang tid når jeg hadde lagt meg og forsvant allerede like før klokken var åtte i morges. Klokken målte bare 6timer og 37minutter søvn, og det er jo ikke akkurat så veldig mye å skryte av, alt for lite for Live i hvert fall!


Men jeg kom meg ut i den nydelige vårsolen, fikk kjørt skuteren min til tross for litt snø og is. På strikkeklubben var det forferdelig leven og høyt støynivå, som vanlig kan jeg jo egentlig bare si! Men jeg fikk strikket, skravlet og spist deilige vafler! Når jeg skulle hjem var jeg så irritert på Pinnsvinet at jeg følte det kokte ut av ørene mine, gamle damer burde egentlig vite når de skal holde godt kjeft altså! Så siden solen fremdeles skinte så vakkert og deilig fant jeg ut at jeg måtte kjøre en lang omvei hjem! Det endte opp med at jeg nesten kjørte helt til yogaen og hjem via yogaveien, det tok ikke så veldig lang tid men jeg fikk sol og frisk luft i ansiktet og det var det viktigste!


Når jeg kom hjem sjekket jeg helsenorge, og endelig lå epikrisen fra fysioterapeuten ute! Den var veldig velskrevet og utfyllende, nesten 2 1/2 side hadde han faktisk skrevet! Som vanlig er det småfeil, en ting som går igjen er at jeg har fått medisin fra smerteklinikken på Haukeland, men hvor han og overlegen har det fra skjønner jeg virkelig ikke! Den eneste som har gitt meg medisin de siste fire årene er Solstrålen! Men det er ikke noe å gjøre noe med!


I morgen skal jeg endelig til Humlen igjen! nå er det flere uker siden jeg har vært hos henne, men vi har hatt telefontimer da. Vi har mye å gå igjennom, hun får en hel haug av papirer fra meg, det meste har jeg skrevet selv, epikrisene kommer ikke på mer enn litt under fire sider eller noe sånt:p

Siden vi er på den sjette vårdagen må jeg bare ha litt vårbilder med, jeg gleder meg til å se sånne vakre og fine tegn i naturen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar